LIFESTYLE

Açlıkla Savaşan Kampanya: Watch Hunger Stop

Michael Kors’un dünydaki açlıkla savaştığı “Watch Hunger Stop” kampanyasında 5. perde açıldı.
Reading time 1 minutes

5 yıl önce dünyadaki açlık sorununa dikkat çekmek amacıyla “Watch Hunger Stop” adında bir kampanya başlatan Michael Kors, her yıl birçok çocuğa ulaşıyor. Elde edilen tüm fonu işbirlikçilerinden United Nations Food Programme (WFP) yani Dünya Gıda Programı’na yollayan Michael Kors, geçen sene 60 ülkede 18 milyondan fazla çocuğun beslenmesi konusunda iyileştirmeler yapılması için destekte bulundu.

Kampanyanın 5. yıl kutlamalarında São Paulo ve New York arası mekik dokuyan ünlü multi-medya sanatçısı Eli Sudbrack ve dünyaca ünlü aktris Kate Hudson ile işbirliği yapan Michael Kors, tasarlanan Watch Hunger Stop T-Shirt ve az sayıda üretilen Runway Saatleri ile daha fazla çocuğa ulaşmayı planlıyor. Amerika’daki Michael Kors mağazalarında ve diğer ülkelerdeki seçili mağazalarda ile online mağazada satışa sunulan her bir ürün çocuklara yapılan “100 adet yemek bağışı” anlamını taşıyor. Ayrıca müşteriler #watchhungerstop etiketleri ile selfie veya snap paylaştıklarında da Michael Kors 100 adet yemek daha fazla bağışlıyor olacak.

/

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler