LIFESTYLE

Hedi Slimane dokunuşuyla Celine mağazası

Hedi Slimane’nin Celine’in kreatif direktörlüğüne geçişi ne kadar olaylı olduysa da aldığı kararlar daha olaylı oldu. İşte yeni mağazanın detayları...
Reading time 2 minutes

Efsanevi moda evi Celine’de Pheobe Philo dönemi tam anlamıyla bitmiş oldu. Bu sona eriş elbetteki görevinden istifa etmesiyle sonlanmadı. Yerine gelen ünlü tasarımcı Hedi Slimane, birbiri ardına aldığı değişim ve revizyon kararlarıyla adeta önceki meslektaşından hiç eser bırakmamaya kararlı. Önce Celine’in ikonik aksanını kaldırdı. Eski “Céline” yeni “Celine” oldu. Logo değişti. Ve tasarım dili beklenenden çok uzak bir şekile büründü. Bir çok Celine hayranı sade dilden uzaklaşan markayı eleştiri yağmuruna tutsa dahi, Hedi Slimane amacına ulaşmıştı. Markayı uzun yıllardır hiç olmadığı kadar gündemde tuttu. Bu adımları henüz sona ermemişti tabiki.

Gerçekleştirdiği bir röportajında Hedi Slimane, mağazaların da değişeceğinden bahsetmişti ve bunun ilk örneği olarak New York Flagship mağazasında sunuldu. 500 Metrekare alan ölçüsüyle dünyanın en büyük Celine mağazası ünvanını elinde bulunduran New York Madison Square’deki mağazada, ana malzemeler arasında doğal kayalar, gri lav taşları ile döşenirken, duvarlar ve raflar zencefil ve krem damarlı siyah granit içermekte. Sade satış alanını hareketlendiren meşe, beton, paslanmaz çelik, pirinç ve altın ayna gibi materyallerden yapılmış sütunlar göze çarpıyor. Klasik Celine çizgisinden Glam Brand’e geçiş için adımlar tamam değil mi sizce de?

/

Tags

hedi-slimane
celine
new-york-flagship

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler