MODA

Balmain’in yüksek sesli kampanyası

Cara Delevingne ve Olivier Rousteing, Janet Jackson’ın ikonik fotoğrafını Balmain’in yeni kampanyası için bir kez daha yorumladı.
Reading time 2 minutes

İngiliz model ve oyuncu Cara Delevingne, Fransa’nın moda devi Balmain’in yeni yüzü oldu. Markanın 2019 İlkbahar-Yaz kampanyası için kamera karşısına geçen Cara Delevingne, dünyaca ünlü Berlin’li fotoğrafçı Dan Beleiu’nun objektiflerine çıplak bir şekilde poz verdi. Siyah beyaz formatta çekilen karelerde Cara’ya Balmain Kreatif Direktörü Olivier Rousteing de eşlik etti. Kampanya çekimlerine ait ilk kareleri görenlerin aklını “Cara neden çıplak?” sorusunu kurcalamaya baladı. Zira alışık olduğumuz koleksiyon tanıtımlarının aksine Cara’nın tamamen çıplak olması ve Balmain’e dair hiçbir parçayı üzerinde bulundurmaması kafaları karıştırmaya yetti. Konuya ilişkin açıklama yine Olivier Rousteing’den geldi. Geç tasarımcı, kampanyanın odak noktasının Cara Delivagne olduğunun altını çizerek; “Kampanyanın birinci fotoğrafı siyah ve beyaz iki tenin buluşmasını gösteriyor. Saf ve şeffaf bir şeyler olmasını istedim. Cara’nın B harfi önünde poz verdiği ikinci fotoğraf ise onun etkileyiciliğine gönderme yapıyor. Cara’yı o kadar çok seviyorum ki üzerinde hiçbir kıyafet görmek istemedim. Çünkü Cara, güçlü ve manyetik bakışlarıyla başlı başına bir kıyafet.” dedi.

Kampanyada öne çıkan bir başka detay ise Cara ve Olivier’in Janet Jackson'ın 1993 yılına ait “Rolling Stone” kapağını yeniden yorumlaması oldu. Olivier Rousteing, kampanyaya ait fotoğrafları Instagram hesabından yayınlamadan hemen önce bu fotoğfafı paylaşarak altına “ikonik” notunu düşmüştü. İşte ses getiren o fotoğraflar...

/

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler