MODA

Bottega Veneta’nın doğrusal zıtlığı

Minimal görünümüyle Celine’in tahtını ele geçiren İtalyan marka Bottega Veneta, 2019 Sonbahar-Kış koleksiyonuyla büyük ses getirdi.
Reading time 1 minutes

Daniel Lee’nin kreatif direktörlük koltuğuna geçmesinden sonra klasik İtalyan çizgisini bir kenara bırakıp tamamen minimal ve modern bir görünüme büründü. Herkesin Bottega Veneta’yı Phoebe Philo’nun yönetimindeki Céline’e benzetmesi, Old Céline fenomeninden sonra New Bottega fenomenini doğurdu. İki markanın çizgilerinin benzemesi çok doğal çünkü Daniel Lee, bir dönem Phoebe Philo’nun Céline’de kreatif ekibinde bulunuyordu.

Philo’nun yanında yetişen Lee, Bottega Veneta’ya bu minimal modernizmi aşıladı. 2019 Sonbahar-Kış koleksiyonunda dikkatleri üzerine çeken tasarımcı, koleksiyonun reklam kampanyasıyla da büyük ses getirdi. Kaliforniya Joshua Tree’de gerçekleşen kampanya çekiminde altın rengi bir spor araba, mavi renkli gökyüzü ve beyaz bir mimariyle bu minimallik gözler önüne serildi. Daniel Lee kampanya için ““Güç, duygusallık, anda olmak. Bottega Veneta’nın yapısı, yeni bakış açısı, ince bireyselliği görmek için yeni bir yol tanımlamak ve daha sonra bu durumu yıkmakla ilgilidir ” yorumunu yaptı. Adut Akech, Anna Ewers, Fernando Cabral kamera karşısına geçerken Tyrone Lebon kampanyayı fotoğrafladı.

/

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler