MODA

Burberry’nin aşık eden parçası

Tam bir yıl boyunca heyecanlandıran haberler ile bizi şaşırtan Burberry, minik dostlarımızı unutmadı.
Reading time 2 minutes

Burberry artistik direktörü Riccardo Tisci’nin markayı gençleştirme çalışması büyük alkış alarak devam ediyor. Geçtiğimiz yıl markanın başına geçerek büyük değişikliklere imza atacağının sinyallerini logoyu değiştirerek veren başarılı tasarımcı, markanın kurucusu Thomas Burberry’nin eklektik duruşuna saygı niteliği taşıyan monogram koleksiyonu ve de yenilenen monogram desenini sunmuştu. Ayrıca T ve B baş harflerini yeni punch-mark (vurucu, göze çarpan işaret) olarak sunan Riccardo Tisci, hem markanın kökenine inip hem de geçmişe ait referansları gençleştirmesi ve bunu Z jenerasyonuna uygun şekilde sunmasıyla büyük saygı kazandı. 

Burberry şimdi ise B Serisi adındaki koleksiyon içerisinde konumlandırdığı ve minik dostlarımıza hitap eden bir parça tasarladı. Minik köpek dostlarımıza özel tasarlanan ürün bir kapüşonlu sweatshirt. Üzerinde çok konuşulan ve hemen hemen her noktada görmeye başladığımız TB harflerinin yer aldığı Burberry monogram desenini görüyoruz. Kahverengi ve krem tonlarının ağırlığındaki parça 17 Ağustos’ta sadece 24 saatliğine satışa çıktı. Ancak satışına daha sonra devam edilip edilmeyeceği hakkında bir bilgi verilmedi. Satış rakamlarının umut verici olduğunu tahmin eden takipçiler devamının geleceğini düşünüyor.

Son sezonlarda markaların minik dostlarımızı düşünerek koleksiyonlarına dahil ettiği parçalarla karşılaşmak olağan hale gelmişken Burberry gibi yüksek moda sahnesinin önemli oyuncularından bir isimden böylesine sempatik bir hamle gelmesine bayıldık.

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler