Celine’de yeni devir
Phoebe Philo’dan boşulan kreatif direktörlük koltuğuna oturan Hedi Slimane, Saint Laurent’de olduğu gibi Céline’de de köklü değişiklikler yapacağı konuşuluyordu. Markanın logosu, mağaza mimarisinin değişeceği daha pozisyona geçtiği gibi gündeme gelmişti. Geçtiğimiz hafta marka için tasarladığı ilk çantayı görücüye çıkaran Hedi Slimane, hemen moda dünyasında gözleri üzerine topladı. Pazar günü de ikinci bir bombayla karşımıza çıktı.
Markanın resmi Instagram sayfasında ki tüm paylaşımları silen tasarımcı, markanın yeni logosunu tüm moda dünyasıyla paylaştı. Paylaştığı üç GIF videosuyla 1960’larda kullanılan Celine logosunun modernleşmiş versiyonuyla karşımıza çıkan Slimane, E harfi üzerinde ki aksanı da kaldırdı. Giyim ürünlerinin etiketlerinde Paris ibaresi bulunacağını fakat reklam kampanyalarında yer almayacağı duyuruldu. Geldiği anda markaya yeni bir çehre kazandıran tasarımcının Eylül sonunda Paris Moda Haftası’nda marka için sunacağı ilk koleksiyon herkes için merak konusu.