MODA
Daniel Lee’nin ilkbaharı
Geçtiğimiz yaz Bottega Veneta’nın kreatif direktörlük koltuğuna oturan Daniel Lee’nin marka için ilk kampanyasını duyurdu.
Tomas Maier’den boşalan kreatif direktörlük koltuğunu dolduran İngiliz tasarımcı Daniel Lee, markanın mirasına minimal ve yenilikçi bir tavır getirerek İtalyan giyinme sanatını vurguluyor. Marka için oluşturduğu ilk reklam kampanyasında paradoksal ve zamansız tasarımlar, markanın varolan algıları siliyor, yepyeni bir kimlik yaratıyor. 2019 İlkbahar-Yaz kampanyası için ünlü fotoğrafçı Tyrone LeBon ile çalışan marka, kampanyada İtalyan neorealist sinemasından ilham alıyor. Çok farklı yaş ve deneyimi olan kadın ve erkeklerden modellerden oluşan kast, global İtalyan ruhunu yansıtıyor. Ischia adasında özel bir malikanede gerçekleşen çekimlerde dinamik, özgür ve özgün görüntüler öne çıkıyor.