MODA

Dior’dan sanal gerçeklik deneyimi

Dior geçtiğimiz yıl Facebook’ta başlattığı “sanal gerçeklik” deneyimini Instagram’a taşıyor.
Reading time 1 minutes

Dijital çağı en güzel şekilde kullanan markalardan biri olan Christian Dior, moda ve teknolojiyi bir kez daha bir araya getirmek için kolları sıvadı. Sanal gerçeklik uygulamalarının giderek arttığı dünyada lüks Fransız moda evi, online bir çalışmaya doğru güçlü adımlarla ilerliyor.

Hatırlarsanız geçtiğimiz yıl Dior, Facebook aracılığıyla sanal gerçekliğe doğru bir yolculuğa başlamıştı. Marka şimdi ise Instagram’a uğruyor ve takipçilerine DiorSoLight güneş gözlüğü ve Christian Dior J'Adior saç bantlarını sanal bir şekilde denemeleri için hikayeler üzerinden Kaleidoscope olarak adlandırılan bir deneyim sunuyor. Dior'un dans temalı Bahar 2019 koleksiyonundan ilham alan ve soyut motifler içeren filtrenin, hareketli ve kişiselleştirilebilir olarak tasarlanmış olması da dikkatlerden kaçmıyor.

Her geçen gün biraz daha artan sanal gerçeklik deneyimler elbette başka markalar tarafından da hayata geçiriliyor. Tıpkı Kay Jewellers ve Swarovski’nin, takipçilerinin mücevherlerini denemeleri için Snapchat ile ortaklık yapması gibi. Tüketiciler özçekim yapmayı sevdikleri sürece bu gibi adımları daha sık göreceğimizden çok eminiz.

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler