MODA

Epilogue’da son perde

Alessandro Michele’den Gucci tasarım ekibine övgü dolu kampanya...
Reading time 1 minutes

Geçtiğimiz Temmuz ayında Alessandro Michele zekasına tekrar hayran kaldığımız bir dijital etkinlik gerçekleşti. Yoğun bir programa sahip etkinlik 12 saat sürdü. Sabitlenen görseller ise yaklaşık 32.5 milyon kez izlendi ve izlenmeye devam ediyor. Epilogue adındaki etkinlik pandemiden etkilenmiş her yeteneli insan gibi Alessandro Michele’e de yaratıcılığını yeniden tanıma fırsatı yarattı. Etkinlikten ise 10 gün gibi bir süre önce yayınlanan Epilogue Collection’da Gucci ekibini görme şansına erişmiştik. Temmuz, Gucci için oldukça yoğun ve hareketli idi. Bir o kadar da eğlenceli.

/

Tüm bu yoğun ay Gucci’nin son Epilogue kampanyasının yolunu açtı. İki ayrı Roma mekanı Mannerist Palazzo Sacchetti ve Campo Boario’da gerçekleşen çekimlerde yine Gucci tasarım ekibini görüyoruz. Alessandro Michele’in kendi takımına yaptığı bu övgü dolu çekime göz attığınızda dramatik, cesur, nostaljik sözcüklerini tekrar edip duruyorsunuz. 

Epilogue, Şubat ayında başlamış olup bu kampanya ile sona eriyor. Kampanyayı 2020 Berlin Uluslararası Film Festivali’nde En İyi Senaryo dalında Gümüş Ayı alan Romalı yönetmenler Damiano ve Fabio D’Innocenzo yönetirken Alec Soth fotoğrafladı.

Tags

gucci
alessandro-michele
epilogue

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler