MODA

Have A Good Time ve Reebok’tan dinamik model

“Have A Good Time” basit bir slogan gibi geliyor olsa da kendileri Japon Sokak Modası’na yön veren oldukça hızla büyüyen bir marka.
Reading time 2 minutes

Bütün dünyanın yakından tanıdığı, motive edici bir cümle olan “Have A Good Time” sadece bir mantra değil. Enerjik, dinamik ve oldukça genç bir slogan gibi dursa da Have A Good Time bir Japon Sokak Giyim markası. Markanın kırmızı çerçeveli ikonikleşmiş logosu ve de parçaların üzerinde “Have A Good Time” sloganını kullanmasıyla akıllarda yer edinmiş marka, bir çok gencin takip ettiği, hızla büyüyen bir şirket haline geldi yıllar içinde. 

BE@RBRICKs, Vans, Gosha Rubchinskiy, Burberry, adidas gibi dünyaca ünlü markalarla işbirlikleri yaparak yerini sağlamlaştıran marka, şimdi ise Reebok ile yeni bir projeye imza atıyor. Proje kapsamında bu sezon büyük bir çıkış yakalayan Reebok Aztrek sneaker modelini baştan yaratan Have A Good time, Reebok’ın renkli hatlara sahip 90’lar silüetini hayatımıza sokan Aztrek sneaker modelini monokrom renklerle lanse ediyorlar.

Bu işbirliği Have A Good Time ve Reebok’ın ilk birlikteliği değil. Geçtiğimiz yıl Have A Good Time, Reebok’ın arşivlerindeki ikonik eşofman takımlarını, Reebok Club C ve Reebok Classic Leather sneaker modellerini baştan yaratmıştı. Çok iddialı tasarımlara sahip olmamasının nedenini logonun kalabalık ve kendini göstermesine bağlayan Have A Good Time takipçileri, markanın bu duruşundan oldukça memnun görünüyor.

Yeni lanse edilecek Aztrek’in genel hatları itibariyle değişikliğe uğramadan, ayakkabının dilindeki Have A Good Time logosu ve yan taraftaki markanın sloganı oldukça çekici duruyor. Pastel tonlara sahip ilk versiyon Aztrek’lere nazaran beyaz-gri renk skalasına sahip bu model şimdiden sosyal medya da konuşulmaya başladı. 12 Nisan itibariyle Avrupa’da satışa çıkacak modelin Türkiye’ye gelmesini dört gözle bekliyoruz.

/

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler