MODA

#ICouldHaveBeen

Moda dünyasının önemli markalarını elinde bulunduran Kering Group, #ICouldHaveBeen kampanyası ile kadına şiddete dikkat çekiyor.

Sadece dişi olarak doğdukları için kadınların şiddete maruz kalma oranı daha yüksek. Alessandro Michele, Stella McCartney, Salma Hayek-Pinault, Christopher Kane, Joseph Altuzarra gibi isimler Kering Foundation’ın 6.sını düzenlediği “Kadınlar için Beyaz Kurdele” kampanyasıyla bu yıl kadınlara ve kızlara yapılan şiddete dikkat çekiyor. 20-25 Kasım arası, #ICouldHaveBeen sloganıyla sosyal medyada X ve Y kuşağına farkındalık yaratmayı amaçlıyor. “Dünyada 3 kızdan 1’i şiddete maruz kalıyor.” , “Her iki saniyede 18 yaşından küçük kızlar evlendirilmeye zorlanıyor.” gibi mesajlar ile kadına şiddetin boyutlarını gözler önüne seriyor.

/

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler