MODA

Mr. Doodle’un Fendi dokunuşu

FENDI, Z jenerasyonuna olan tutkusunu gözler önüne sermeye devam ediyor.
Reading time 1 minutes

Roma merkezli yüksek modanın ünlü ismi Fendi, Z jenerasyonuna hamlelerine bir yenisini ekledi. Markanın son yıllarda gençleşen çehresi bir çok takipçisi tarafından olumlu karşılandı. Yükselen marka değerinin ve sokak stiline olan yakınlığı ise bu olumlu karşılanmanın sebepleri arasında. Marka bir süredir F is for... adından bir kampanya yürütüyor. Çeşitli sokak sanatçılarını, profesyonel fotoğrafçıları, moda ve dijital dünyanın etkili isimlerini bu projeye dahil eden Fendi, şimdi ise bir diğer önemli isimle oldukça eğlenceli bir proje hayat geçirdi. Dijital dünyanın en ünlü sanatçılarından Mr. Doodle lakaplı Sam Cox, Roma’daki Fendi ana binasının terasını ele geçiriyor. Ve ortaya inanılmaz görüntüler çıkıyor. Proje için aynalardan oluşan Fendi ve Roma yazısını, FF logosunu kendi stilindeki çizimlerle bezeyen başarılı sanatçı siyah ve sarı tonlarını kullandı. OCD ya da açılımı Obsessive Compulsive Drawing adını verdiği çizim tarzıyla 10 binleri peşinden koşturan Mr. Doodle’un bu projesi hayranları tarafından büyük beğeniyle karşılandı. “Doodling Fendi Roma” videosu Türkiye’de sadece L’Officiel Türkiye’de. İyi seyirler...

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler