Naomi gibi tişört giymek
Gap’in öncülüğünde 90’lı yıllar yeniden moda dünyasının ilham kaynağı oluyor. Marka şaşırtıcı bir hamle yaparak 90’lı yıllarda hazırladığı ancak piyasaya çıkarmadığı bir koleksiyonu günümüze uyarladı. 90’s Archive Re-Issue adını verdiği koleksiyon 7 Şubat’ta raflardaki yerini almaya hazırlanırken, koleksiyonunun tanıtımı için gerçekleştirilen Generation GAP kampanyası ise sosyal medyada fırtınalar estiriyor.
20 yıl aradan sonra ilk kez Gap için yeniden aynı tişörtle kamera karşısına geçen Naomi Campbell’ın yer aldığı Generation Gap kampanyasında süpermodele 90’lara damgasını vuran isimlerin çocukları eşlik ediyor. Rumer Willis, Coco Gordon, Evan Ross, Chelsea Tyler, Lizzy Jagger ve TJ Mizell’in edgy bir fon müziğiyle dans ettiği reklam filmi Naomi Campbell’in hiç yaşlanmadığının en büyük kanıtı.