MODA

Nicolas’nın kadrajından

Louis Vuitton 2020-21 Sonbahar-Kış reklam kampanyasında markanın kreatif direktörü Nicolas Ghesquière fotoğraf makinesinin arkasına geçerek 20 ilham perisi ismi fotoğraflıyor.
Reading time 1 minutes

Markanın kadın koleksiyonlarında yarattığı yeni Louis Vuitton kadınıyla çağdaş bir çizgi çizen kreatif direktör Nicolas Ghesquière, 2020-21 Sonbahar-Kış koleksiyonunda sadece tasarımlara değil reklam kampanyasında da büyük emek gösteriyor. Kampanya için kamera arkasına geçip kampanya görsellerini fotoğraflayan Ghesquière markanın daimi ilham perisi olan 20 ismi fotoğraflıyor. Léa Seydoux, Marina Foïs, Noémie Merlant, Akon Changkou, Stacy Martin, Dina Asher-Smith, Lous ve Yakuza ile Sora Choi’nin Nicolas Ghesquière’in kadrajına poz verdiği kampanyada markanın ikonik çantaları Capucines, Twist, Pont 9 ve Dauphine de yer alıyor. Ayrıca markanın yeni bir koleksiyonu olan Since 1854’e de göz atma şansı buluyoruz. Kampanya fotoğraflarının çalışmasının bir uzantısı olduğunu belirten Nicolas Ghesquière ‘‘Yaratıcı süreci sonuna kadar takip edip, koleksiyona bu şekilde son nokta koymanın ilginç olacağını düşündüm . Bu portre serisinde yer alan isimlerle aramda daha önce hissetmediğim yeni bağlantılar keşfettim. Ayrıca sezona ilişkin olan kreasyonlara zamansız bir yön verip, Maison’un farklı yönlerini bir araya getirip, yansıtmak istedim. Benim için koleksiyonu fotoğraflama hissi, koleksiyon üzerinde çalışırken paylaştığımız hissi yansıtma arzusundan geldi.’’ sözleriyle hislerini paylaşıyor.

/

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler