MODA

Pop-art ile denim bir arada

Raf Simons, Calvin Klein'ın kreatif direktörü olarak merakla beklenen ilk reklam kampanyasını yayınladı.
Reading time 1 minutes

Yepyeni bir logo ve “By Appointment” koleksiyonu ile birlikte Calvin Klein’da değişim sürecini başlatan markanın yeni kreatif direktörü Raf Simons ilk reklam kampanyasını da bugün tanıtıldı.

“American Classics” kampanyasında Calvin Klein’ın kült parçalarını, Andy Warhol, Sterling Ruby, Richard Prince ve Dan Flavin gibi ünlü Amerikan sanatçılarının modern sanat eserleriyle bir araya getiren Simons, markanın geleneksel değerlerini öne çıkarıyor.

/

Willy Vanderperre imzası taşıyan kampanya için tasarımcı “Calvin Klein’ın ikonik iç çamaşırları ve denim tasarımları da günümüz popüler kültürünün bir parçası. Bu nedenle onları sanat dünyasının bir parçası olarak kampanyada yer vermek istedim.” açıklamasını yapıyor ve ekliyor: “Andy Warhol yaptığı eserlerle nasıl Amerikan modern sanat tarihinin oluşmasını ve gelişmesini sağladıysa, Calvin Klein de bu ikonik parçalarla Amerikan moda dünyası tarihinde aynı role sahip.” Markanın yeni logosu ise kampanyanın başrolünde.

Calvin Klein’ın unutulmuş genlerini yeniden gündeme getirmeyi kendine amaç edinen Raf Simons önümüzdeki günlerde New York Moda Haftası kapsamında ilk hazır giyim koleksiyonunu tanıtmaya hazırlanıyor. Geri sayım başlasın…

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler