MODA

#ValentinoTimeCapsule

İtalyan moda evi Maison Valentino, ikonik kampanyaları sosyal medyadan paylaşıyor.
Reading time 2 minutes

Mart ayı itibariyle hayatımızı zorunlu olarak yavaşlatmak durumunda kaldık. Görselliğin oldukça önemli olduğu moda dünyası da yeni gerçekliğe alışma sürecinde çekim yapmakta oldukça zorlanıyor. Bunun sonucunda ise birçok çözüm üretilmeye başlandı bile; Çevrimiçi defilerin düzenlenmesi ve koleksiyonların oyun dünyasına uyarlanarak yayınlanması gibi. İtalyan moda evi Valentino ise geçmişte gerçekleştirdiği ikonik kampanya çekimleri ve tasarımlarını #ValentinoTimeCapsule etiketiyle paylaşmaya başladı. Marka önderliğinde geçmişe dönüp, unutulmaz görünümlere birlikte göz atalım.

YIL 1991

Biçimlerden yararlanarak tasarlanan çarpıcı heykel şişeleri, Serge Mansau tarafından yaratılmıştır. “Vendetta” kokusu lansmanının parçası olarak yayınlanan fotoğraflar, doğal dünya ve pilili kumaşlar da dahil olmak üzere tarihi ev kodlarını yansıtıyor.

YIL 1995

Beyaz denim pantolonuyla kamera karşısına geçen ünlü model Christy Turlington’i Herb Ritts objektife aldı. Valentino Jeans kampanyası için dört çıplak erkekle birlikte poz veren Christy’nin ikonik fotoğrafları oldukça ses getirdi.

1590608628029256 aw12

YIL 1997

Film dekorlarını andıran mekanlarda kamera karşısına geçen model Amy Wesson’u, Valentino 1997 İlkbahar-Yaz reklam kampanyası için ünlü moda fotoğrafçısı Steven Meisel çekti.

YIL 2006

Sofia Coppola’nın yönettiği ‘La Traviata at the Teatro dell’Opera di Roma’ operası için tüm kostümler Maison Valentino’dan Pierpaolo Piccioli and Maria Grazia Chiuri tarafından tasarladı.

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler