LIFESTYLE

H&M ve Microsoft Azure'dan interaktif ayna

H&M sadece ulaşılabilirliği ön plana çıkarmış bir moda markası değil aynı zamanda da teknolojik gelişmeleri yakından takip eden ve uygulayan inovatif bir kuruluş.

Ülkemizde de oldukça sevilen, ulaşılabilir ve yüksek kalite ürün gamıyla her geçen gün sevenleri artan İsveçli giyim markası H&M'in New York ana mağazasında sunduğu yenilik kıskandıracak türden.

Mağazanın içine Microsoft işbirliği ile hayata geçirilmiş interaktif aynası ile müşterilerim etkileşimde bulunması sağlanmış. Microsoft'un bulut bilişim platformu Microsoft Azure kullanılarak oluşturulan interaktif ayna konuma ve yüz tanıma özelliklerine sahip. Mağazaya gelen müşterilerin selfie fotoğraflarını çekip onları üç farklı dergi kapağına yerleştiren akıllı ayna ayrıca moda tavsiyeleri ile H&M ürünlerini nasıl ve ne ile kombinlemeniz konusunda ipuçları veriyor.

İnteraktif aynanın tüm dünyaya yayılarak ülkemize de gelmesini isteyenler az değildir sanıyoruz.

Visual Art INNOVATION - H&M Voice Interactive Mirror

Tags

h&m
microsoft-azure
interaktif-ayna
voice-interactive-mirror

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler