MODA

Balmain’in yeni logosu daha çağdaş ve cesur

Logo yenileme akımınına uyan sıradaki marka Balmain oldu.
Reading time 59 seconds

Balenciaga, Burberry, Calvin Klein, Diane von Furstenberg ve Celine’in devrim niteliğindeki logo değiştirme akımına Olivier Rousteing kreatif direktörlüğündeki Balmain de katıldı. Marka tarafından yapılan “gelenekleri yıkmak ve onları bozmak uğruna kuralları çiğniyorum...” resmi açıklamasında Olivier’in söylediği üzere marka tarafından, aykırı sayılabilecek kararlar alınıyor. Balmain’in yeni monogramı ve logosu, markanın kurucusu Pierre Balmain’e ve de merkezinin yer aldığı Paris’e, “P” harfine yer vererek göndermede bulunuyor. Adulte Adulte tarafından tasarlanan yeni font için Olivier Rousteing, “köklü moda evi için çağdaş, temiz ve cesur bir logo” tanımlamasını yapıyor. Logo değişimi gibi basit ama emin olunması gereken bu kararlar, milenyum çağı gençlerini hedefleyen bir marka için oldukça yerinde bir hareket oldu.

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler