MODA

Bottega Veneta sanatı

yazı Dilruba Karaköse
26.07.2017
2017-2018 Sonbahar Kış reklam kampanyası ünlü fotoğrafçı Todd Hido’nun imzasını taşıyor.

Her sezon çıkan yepyeni koleksiyonlar, kimi zaman atmosferi kimi zaman da parçalarıyla tüm bakışları üzerine çevirmeyi bir şekilde başarıyor. Buna ek olarak yapılan yenilikler ve işbirlikleri ise, çıtayı biraz daha yukarılara çekmeye devam ediyor. Bottega Veneta'nın 2017-18 Sonbahar/Kış koleksiyonun reklam kampanyası da bunun bir örneği. Ünlü mimar John Black tarafından inşa edilmiş Lee House 2'de yapılan çekimlerde ise Todd Hido imzası var.

Markanın kreatif direktörü Thomas Maier'in 2001 yılında başlattığı The Art of Collaboration projesi de son sürat devam ederken, dünyaca ünlü görsel sanatçıların şaheserleri koleksiyonlara farklı bir boyut kazandırıyor. Kampanya ile eşzamanlı olarak yayınlanan reklam kampanyasının ismi ise Mixed Messages... Farklı yaşlardan üç kadın ve genç bir erkeğin 2017 Sonbahar/Kış  koleksiyonundan seçilen parçalar ve dikkat çekici aksesuarlar ile rol aldığı filmde, karakterlerin birbirleriyle ilişkileri ve filmin sonu izleyicinin hayal gücüne bırakılıyor.

Bottega Veneta FW17 Campaign Todd Hido Women's.jpg
Bottega Veneta FW17 Campaign Todd Hido.jpg
Bottega Veneta Fall/Winter 2017 l Art Of Collaboration

Yazıyı paylaş

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler