MODA

Kenzo’dan vizyoner değişiklik

Kenzo’da yeni dönem başlıyor.
Reading time 1 minutes

Yüksek modanın önemli temsilcilerinden Kenzo, bugün itibariyle sonuçlanan moda evinin iki yeniliğini açıkladı. Tasarım bölümünün başına geçen yeni kreatif direktör olarak başarılı isim Felipe Oliveira Baptista ile anlaşan moda evi aynı zamanda yenilediği logosunu lanse etti. Kurucu Kenzo Takada’nın vizyonunu koruyarak daha yenilikçi ve vizyoner bir kimliğe büründüklerini ekleyen marka, görsel kimliğini, çabuk adapte olabilitesini göstermeye çalıştığı logosundan çok umutlu. 

Felipe Oliveira Baptista, Max Mara, Christophe Lemaire, Cerruti, Nike ve Uniqlo gibi önemli markalarla çalışmasının yanı sıra Lacoste’un eski kreatif direktörlüğünü de yapmıştı. 2018 yılında Lacoste’tan ayrılığı moda dünyasını şaşırtmış olsa da sanatçı kimliğini koruyarak birçok sergi düzenleyen Portekiz asıllı tasarımcı, sektördeki ilk ödüllerinden birini aldığı LVMH’nin çatısı altına girmiş oldu.

/

Tags

benzer içerikler

Tavsiye edilen içerikler